Infolinia Help Desk

Klienci coraz częściej oczekują szybkiej informacji czy rozwiązania swoich problemów. Rośnie też liczba osób preferujących kontakt bezpośredni. Korespondencja elektroniczna jest niewystarczająca, klienci często wybierają szybszy kontakt telefoniczny.

Help-desk to infolinia przychodząca obsługiwana przez dedykowanego operatora, która przejmuje na siebie część kontaktów. Rozwiązanie to sprawdza się najlepiej w przypadku uczestników konkursów czy programów partnerskich, wsparciu dla różnych aplikacji.

W ramach usługi zapewniamy:

  • numer „podkładowy”, na który można przekierować numer lub numer podstawowy (również 0-800..),
  • system zapowiedzi,
  • kolejkowanie rozmów,
  • rejestrację rozmów,
  • stanowisko i przeszkolonego operatora w określonym zakresie godzin,
  • Możliwość szybkiego uruchomienia stanowiska,
  • Stała, stabilna współpraca,
  • Duża wydajność pracy,
  • Przejrzyste warunki współpracy
  • Usługi dodatkowe,
  • Duża elastyczność zakresu i wielkości działań.

Skontaktuj się z nami żeby poznać szczegóły